PHE.

Hur länge ska man ha ont i hjärtat egentligen? Och hur länge ska jag behöva ligga sömnlös om nätterna? Hur länge ska jag drömma massa mardrömmar som är så äckliga att jag funderar på om det är något allvarligt fel på mig? 
 
JAG VILL BORT. 
 
Jag jobbar på den här nya Johannan, men det är himla svårt. Det tar tid. Tur att jag inte har någon deadline hmmmmm. Men men, det viktiga är att jag vill och försöker. Sen får resultatet bli som det blir, för hur det än blir så blir det ju det som var meningen. Och det blir ju som det blir för att det behövde bli det, och meningen med allt är ju att hitta en mening i just det som blev. Hehehehh jag skoja bara, menade inte det sista. Eller det kanske jag gjorde, fast jag tänkte inte på att jag menade det när jag skrev det. Jag var bara dryg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0