JOHANNA, 19 ÅR, TREBARNSMORSA

Jag har hand om tre levande varelser för tillfället. Är Siggeansvarig, Sheldonvakt, och som alltid har jag ju min Chico. MY GOD, jag blir testad här känner jag. Ni skulle se mig när vi är ute jag Sigge och Sheldor, helt kaos haha, lilla gubben innanför jackan och massa bajspåsar överallt och Sigge som rabiesdampar på varje hund vi möter, liksom för att föra vidare det där underbara beteendet till lillvalpe. 

Nu har valpen äntligen somnat och till och med sovit nån timme, jag funderar på om jag ska ta en dusch (har inte duschat på flera dagar!!!! är det såhär det är att vara morsa? i så fall vill jag inte!) eller äta något nu när jag har chansen. Snart kommer nämligen pigga små valpögon titta på mig och vassa små valptänder kommer bita i mina tår och händer. 

Kommentarer
Postat av: malin

heja sätramorsan!

2012-11-17 @ 20:41:31
URL: http://malinolsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0