OH YEAH OH YEAH

Har så mycket att göra att jag inte hinner med! Ska ringa massa samtal, skriva massa papper, packa massa väskor, fira massa vänner, gymma massa och gå en massa på bio. Mandelmassa.

Igår var myyyysigt. Jag ♥ mina vänner. Och idag är mysigt också egentligen, bara det att jag mådde lite illa när jag vaknade och har så fullt upp att jag inte hinner känna att det är en superhärlig vårdag med superblå himmel och sol. En sån dag då en liten svart kanin fyller NIO år. Hoho jaja. Nu ska jag cykla iväg, tjingis!

Fast PS, kolla gullig kille. Åh vad jag älskar honom, min finkanin.
chico fick självklart en julklapp han med. han äälskar att öppna paket :D och han är så himla mysig nu för tiden. och tjock. <3

Kommentarer
Postat av: malin

igår = MYS <3

idag = grattis chicoooo! :D

2012-03-25 @ 15:48:29
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0