ETT & ETT HALVT

Har urinvägsinfektion. Gör stört ont. MEN det händer bra saker i mitt liv också, här är några saker på en lista, á la Malin. Fast jag la till bilder också för bilder är kul.

+ Älskar mina strumpbyxor som jag har på mig idag, så fina. Tack mammis!

+ Älskar min pojkvän, har varit tillsammans med honom lika länge som rubriken idag.


+ Älskar min vovve, världens finaste hund är han. Här är han och en haj.

+ Älskade middagen vi åt här hemma igår kväll. Italiano, vi gjorde hemmagjord pasta och pesto och quornbullar och supergott supermjukt bröd. Har ingen bild på det men jag lovar att det var jättegott.

+ Om typ en månad åker jag till Italiano, Å VAD UNDERBART med en vecka i coolaste läskigaste borgen på Italienska landsbygden. Fira mamma som fyller 50. Älskade mamma! Här har jag inte heller någon bild men jag kan leta reda på en. Nu har jag letat reda på en. Hit ska vi! Citta della Pieve!


Sådär ja, jag kan faktiskt fylla på med mer också men jag får så ont i ryggen av att sitta såhär så nu ska jag gå och göra något annat.


Kommentarer
Postat av: mallan

gillar speciellt bilten på dig & vl!

2012-03-13 @ 15:08:46
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0