LIFE AS A LILLASYSTER

Blev utskälld av pappa igår för att jag tydligen hade slarvat bort hans cykel.

"Den stod ju utanför huset alldeles nyss och sen när jag ska cykla på den nu är den borta! Har du lånat den och lämnat den någonstans på stan???" NEEEJ det har jag inte. "Men det är ju jävligt konstigt om någon av grannarna har tagit min cykel! Var är cykeln? Vaaa?" JAG VET INTE DU HAR SLARVAT BORT DEN SJÄLV.

Han ringde nyss och bad om ursäkt, han hade kommit på att han hade cyklat till tågstationen för två veckor sedan och lämnat cykeln där.

Jag blir ALLTID misstänkt om det händer något skumt. Det är ALLTID jag som får skulden även fast det inte var jag!!!!! Faktiskt. Inte denhär gången.


Kommentarer
Postat av: lisa

been there så att säga

2012-06-19 @ 18:34:34
Postat av: Bella

Hahaha fyyyy vad tjaskigt! Det har jag inte hört. Men så typiskt pappa.

2012-07-27 @ 22:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0