GÖTT

Jag och Bella var på Furuvik igår, jag var där civil dårå(cool jag vet) och hade så himla mysigt! Åt underbara popcorn som jag alltid bara får känna lukten av, åkte alla karuseller utom minibilar och barnrally för jag hatar bilar och dom karusellerna suger, och så hade vi världens moment med typ tio kängurur!!!!! Det var bara jag och Bella inne hos dom, för det var strax dags att stänga, och dom var så fina och så nära och jag älskar kängururar. Så himla fina. Sen gick vi in en sväng till till lammen och killingarna och dom var ju också hemskt goa såklart. Chillingarna, hehe. Aaa men för att komma till höjdpunkten då, kolla vad vi vann........
Det är chirre på ena sidan och orreborre på andra, och hahahaha precis när jag bytte sida till orreborre kom det in en geting i mitt rum. Därav blicken.

Kommentarer
Postat av: P

hahahah fan vad jag skratta åt det. jag FÖRSTÅR känslan!!!!

2012-07-10 @ 22:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0