VILAR

Har dragit på mig superförkylningen från helvetet, allt gör ont och allt är jobbigt och jag klagar på ALLT. Var nyss ute med Sigge och pappa på lunchpromenaden och fick lite luft och jag blev alldeles slut av att röra mig så mycket (seriöst så har jag legat i sängen i 38 timmar i sträck typ) så nu ska jag bädda ner mig i min härliga säng igen och kolla ännu mera på Dinosauriernas Värld, om ni kommer ihåg från när man var liten? En dokumentärserie från 90-talet som är i flera avsnitt och är typ superbra. Jag älskar dinosaurier, så coola. Paula och Mallan, välkomna hit och kolla med mig!!! Alla andra som vill se är också välkomna.

Kommentarer
Postat av: malin

JAG MÅSTE SE!!!!!

2012-07-24 @ 13:06:42
URL: http://malinolsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0