ASSO SHIIIT.

Jag har gjort så mycket och det har hänt så mycket och jag bara älskar vissa saker i mitt liv nu och vissa saker är så jooooobbbbigggaggagaaaaaaa att jag bara vill lägga mig under ett jättejättetungt täcke och aldrig komma upp. Here is the plus and minus-list.

+ furuvik, furuviksvänner, furuviksglass
+ min viktor (älskade älskade)
+ underbara fina älskade vänner
+ sigge. älskade älskade älskade hund
+ jag älskar att ha lite rött hår men jag hatar att det tvättas ur så in i helvete fort!!!!!!!!!!!
+ soliga sommardagar ute på en ö med en kille man är kär i, bada sola åka wakeboard dricka cola pussas kramas (jättehårt hehe)

- orkar inte ens. men ja. att jag glömmer. så jävla mycket. hela hela tiden. känslan av att det är något jag har glömt. något stort.
- mammas tjat. jag VET att hon gör det för att hon bryr sig men det blir mest bara en jobbig kliig arg känsla i mig.

Kommentarer
Postat av: malin

kramas jättehårt???

2012-07-05 @ 22:31:26
URL: http://malinolsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0