TYP SÅ



Ja. Det blev ju väldigt porrigt om man säger så. Och porren hamnade på facebook. Jag taggade av mig på lite rumpbilder.

Det var en väldigt rolig kväll iaf, jag älskar verkligen att dansa pole dance, och jag känner mig så modig som vågar. Alltså, för det första, jag vågar ha på mig små hotpants inför 80 pers idag. För 8 veckor sedan, då min kurs startade, vågade jag inte ens ha hotpants på träningarna.

Och för det andra, jag går emot allt som jag egentligen vågar, och bara gör. Sen när jag har gjort så är det inte så farligt. Härlig känsla att vinna litegrann över sig själv.


Kommentarer
Postat av: P.m

Asså hur sexigt som helst! Yo go!!!!!!!!

2012-01-15 @ 20:30:27
Postat av: malin

superstarkt och modigt av dig!!

2012-01-17 @ 21:34:12
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0