NEJ.

Haft en pissig piss-dag. Mår så jävla dåligt. Febrig, trött, less, ont överallt, hostig. Tvingade ut mig på en lunchpromenad med Sigge, gick inte så bra. Höll på att svimma tusen gånger så jag fick sätta huvudet mellan benen hela tiden. Gick bara runt lekplatsen och när jag kom hem rasade jag ner på hallgolvet. Helt jävla slut. Det stack i hela kroppen och jag kunde knappt se, bara massa prickar framför ögonen. Mådde illa också OCH var så jävla hungrig. Ingen bra kombination. Jag hatar att vara sjuk. Om fem minuter börjar polen också. SOM att jag kan gå på den. Jävla piss-piss.

Kommentarer
Postat av: mallan

men joppi!!!! <3

2012-03-06 @ 11:17:45
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0