JAG VILL INTE.

På så himla många olika sätt, alldeles för många olika sätt så är allt så JÄVLA för mycket nu.

Det är körkortsteorin från helvetet som vägrar godkänna mig.
Det är packningen till Italien som ska få plats i en 2x2cm stor väska.
Det är personer som inte svarar i telefon när dom borde svara för dom säger att dom har telefontid då!!!!
Det är jag som känner mig alldeles för stor och alldeles för jobbig och fel och dryg och ful.
Det är personer som utnyttjar min coola bästa fina vän.
Det är min älskade lilla kanin som är över nio år gammal och DET MÄRKS och jag blir så ledsen för jag saknar honom redan så mycket att det gör ont fast han finns kvar och jag vet att jag har haft tur som fått så många år ändå men jag vill ha mer, vill alltid ha mer för jag hatar när någon jag älskar försvinner från mig.
Det är kärleken, varför måste allt bli så krångligt bara man älskar.
Det är mitt rum, fast det är dammsuget och till och med torkat med mopp, så är så det jävla stökigt. Massa smågrejer överallt som jag blir galen på och inte vet vad jag ska göra med.
Det är lunchpromenaden i kylan som jag måste ta nu. Alldeles själv och alldeles kall.

Sen är det så mycket mer som jag bara förvarar i huvudet och som nästan äter upp mig för att jag oroar mig så mycket och tänker så mycket och jag har ingen ordning. Och jag vill inte. Vill inte vill inte vill inte.

Kommentarer
Postat av: LISA

LoveU4everandever och lite till

2012-04-13 @ 20:03:03
Postat av: malin

joppiiii!

jag vill bara komma med en ben & jerrys och paula sen kör vi vm och kompismys för hela slanten!!!



och angående chico. jag vågar inte tänka tanken ens på den dag musse kommer försvinna, för då kommer jag att dö med honom. men fram tills dess försöker jag verkligen njuta av varje stund med honom och se till att han fortsätter att ha ett bra liv! så att han också får njuta fullt ut, livet ut. åh börjar typ gråta nu... oj vilket stöd jag är känner jag... men som sagt, ta inte ut nåt i förskott för än har vi våra små älsklingar kvaaaar!!! :) <3

2012-04-17 @ 18:35:27
URL: http://malinolsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

du är min fina bästa coola vän<3

2012-05-02 @ 20:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0