I NEED A BREAK

Behöver göra som mina vänner. Andas. Finnas. Leva.

Men det kommer inte på kartan. (Tänk att jag tänkte på mulle när jag skrev det, hehe) Jag har fullt upp med att göra dumheter, att göra illa mig, att göra illa andra, och gör jag inte det så drömmer jag att jag gör illa andra. Nyss drömde jag till exempel att jag hade en djävulsbaby som dödade alla som kom i närheten, på alla möjliga äckliga sätt. En drogs ner under vattnet och fastnade med håret i en ventil (Håret och lite av huvudet drogs sedan in i ventilen och vattnet blev mucho rött) och en person blev uppäten av en katt. Fast katten åt bara ansiktet. Sen blev det fight mellan katten och min hundis. Min hundis vann, fast katten förvandlades till hundisen sen och var alldeles liten och ynklig och haltade och man såg liksom att den skulle dö.

Innan det drömde jag att jag skulle rädda en liten mus från ett isblock. Den satt liksom halvt fast i isen, alldeles sönderfrusen. Svansen såg ut som en liten daggmask. Rätt äckligt. Men jag kände att jag MÅSTE rädda den här musen. Så jag värmde på isen och drog och drog i musen. Fick ut nästan hela musen och försökte då få den att leva. Pratade med den och FÖRSÖKTE FÅ ÖGONKONTAKT som in i helvete. Men den var skelögd. Ena ögat funkade iaf och jag lyckades få ögonkontakt. La musen på en hylla i mitt rum. Sen blev det översvämning och allt försvann och så vaknade jag.

Kommentarer
Postat av: malin

men usch vilka hemska drömmar!!! love på dig från mig <3<3<3<3<3

2012-04-03 @ 16:39:19
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0