.

Jag, mamma, pappa och Viktor var hemma hos mig och höll på att flytta madrasser. Fanns så himla mycket madrasser att jag tappade bort Viktor. Letade och letade. Seriöst jag letade hur länge som helst. Tillslut behövde jag dricka massa vatten för att jag hade letat så länge. Sen såg jag ett par ben hänga och dingla liksom på altanen bakom huset. Vågade nästan inte kolla att det var Viktor, men jag gjorde det ändå och jag höll på att DÖ för att jag blev så rädd, han hade blivit hängd av någon. Fast han var inte riktigt död ändå, för han försökte peka bredvid sig, och när jag kollade där så hängde en annan person där bredvid. Också hängd. Så jag sprang upp till mamma och pappa på övervåningen och försökte berätta att Viktor var hängd och att vi också skulle bli det om vi inte gömde oss, vi måste gömma oss, Viktor är död, MEN jag fick bara fram ljud, inte ord. Fick panik för herregud snart kommer dom och hänger oss också, och så kan jag inte ens prata, och mamma och pappa skrattade åt mig för att jag lät så kul och jag ville bara skrika men det gick inte.

Sen vaknade jag och var alldeles kallsvettig och Viktor låg bredvid mig och jag vågade inte ens sticka fram en tå utanför täcket för jag var säker på att någon skulle rycka tag i den då. Och jag blev så VARM. Men jag vågade liksom inte ens röra på mig, var helt supersäker på att det skulle hända något läskigt om jag rörde på mig. Ville inte somna om heller för jag visste att jag skulle drömma massa skit igen. SÅ. Klart jag somnade om.

Drömde att jag såg några personer hålla på och slå på en tjej som var jättefull, sen sa dom att dom skulle våldta henne och att jag måste vakta, så vi gick hem till Malin och där var min mormor och morfar och jag försökte få bort dom från huset så att domhär personerna kunde våldta tjejen. Sen vaknade jag igen.

Kommentarer
Postat av: malin

meen uuusch vilka hemska drömmar!!!! :o

2012-04-06 @ 14:50:46
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0